.

Blog aku kena serang

>> 20 September 2010

Tengok..dah kena serang.
Berkemungkinan dari iklan ads yg di letakkan.
Atau mungkin dari Israel.
Atau atau atau..aaaghh, nanti tengok lah camna.
Dalam proses pemulihan
Kalau 'gugur' dalam perjuangan, aku buka blog baru.

Sayonara..

Read more...

Utusan Malaysia tak perlu layan Nik Aziz lebih-lebih

>> 19 September 2010

Tak perlu layan Nik Aziz lebih-lebih.
Nik Aziz sedang mencari populariti, hit dan kemegahan
Kalau di layan, semakin megah dia.

Jadi, kalau setakat kenyataan yang nampak macam nak cari populariti, tak perlu tegur atau siarkan, takde faedahnya.

Dia sengaja nak suruh Utusan dan blogger 'puji' dia melangit.

Baik Utusan masuk ke daerah-daerah serta kampung di Kelantan ni, tengok sendiri masalah air yang semakin meruncing sejak dari tahun 2009 lagi, boleh juga buat berita.

Kalau Em Bi Kelantan jenis yang terbuka perut pedalnya, dia boleh terima kata-kata keramat 'Nak tahu kelemahan diri, tanya musuh, jangan tanya kroni, anak menantu atau penyokong'.

Apapun, jangan layan sangat. Ambil yang penting dah la.
Orang nak cari popular tu.


* Raya tahun ni tanpa air direct. Nasib baik ada tangki spare.

Read more...

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP