.

Akhirnya Yahudi gelakkan Mahathir... hahahahah

>> 09 Mac 2009



Akhirnya orang2 Yahudi (Berjaya) gelakkan dan ketawakan Mahathir.. hahahaha..kahkahkah, Padan dengan Muka ko Mahathir..

Pada asalnya, bangsa Yahudi amat takutkan Tun Dr Mahathir (TDM), mana taknya.. TDM adalah seorang pemimpin Islam yang berani menjentik Israel dan Yahudi. Istilah Proxy digunakan kepada bangsa Yahadi, yang dimaksudkan “Bangsa Yahudi menggunakan orang lain, untuk berperang dan mati untuk mereka (Yahudi Israel)”. Mengamuk penyokong-penyokong bangsa Yahudi. Macam-macam cara TDM kena serang. Dalam banyak-banyak pemimpin, hanya Tok Guru Nik Aziz sorang saja yang menyokong TDM.

TDM mahu memperkasakan Malaysia (dan Bangsa Melayu sebenarnya) dalam bidang yang amat penting iaitu Ilmu, bangsa Yahudi menjadi kalut. Bila TDM memperkenalkan satu cabang bidang Ilmu yang penting iaitu PPSMI. Yahudi jadi kecut..

“Habis la.. Islam akan bangkit dalam bidang Sains & Matematik selepas ni, parah-parah”. (rungut orang Yahudi).

Mana tak takut.. kalau di ajar dalam Bahasa Inggeris, lagi laju dan cepat penguasaan dalam Bidang Sains & Ilmu Hisab. Sebabnya beratus-ratus buku rujukan adalah dalam BI. Lagi cepat penguasaan dalam BI, lagi cepat penguasaan terhadap kedua-dua ilmu ini.

Akhirnya agenda Yahudi yang tidak mahu melihat orang Islam berjaya dalam ilmu Sains & Matematik berjaya juga. Yahudi cuci kaki.. akhirnya perkataan Proxy yang TDM gunakan kepada mereka (Yahudi) di kenakan pula kepada TDM, Melayu, Islam dan Malaysia. Lagi manis adalah kerana yang tolong ‘rosakkan’ adalah orang dalam (Melayu Islam) sendiri..

Bangsa Yahudi berjaya porak perandakan musuhnya.. Mereka ambil ‘remote’ TV dan menonton TV secara ‘live’. Gambar-gambar rusuhan terpapar di kaca TV.



Mereka bergelak semahu mahunya. Sebotol ‘air kencing setan’ di buka. Dituang dalam gelas satu persatu dan di lagakan gelas-gelas tersebut bersama-sama meraikan kejayaan mereka.

--------------------

Note : Jangan samakan bangsa Melayu dengan orang-orang Jepun. Orang Jepun kerja kuat.. Bagi mereka masa 24 jam sehari tidak cukup. Sebab itu mereka maju. Cuba tengok bangsa Melayu kita.. apa mereka buat sehari-hari. Tak kan setiap masa nk baring atas jalan? Cakap banyak berbakul bakul, 1 Trillion pelaburan la.. sampai sekarang habuk pun takda..

9 ulasan:

PARPUKARI 9 Mac 2009 pada 5:45 PTG  

KENAPA LA ORANG MELAYU KITA NI MUDA DIPESONGKAN PEMAHAMAN MEREKA BRO?

KESIAN TUN DR MAHATHIR, BERMATI-MATIAN DIA NAK NAIKKAN MELAYU AKHIRNYA MELAYU JUGAK NAK MEMBUNUH DIRI SENDIRI....

BILAKAH BANGSA MELAYU AKU AKN SEDAR???

MEMANG MELAYU MUDAH LUPA BRO...

PAPA GOMO 9 Mac 2009 pada 7:39 PTG  

SALAM BRO...
BENAR APA YANG DIKATAKAN...
BANGSA YAHUDI NI YANG MANA PUAK ZIONIS AKAN CUBA MEMUSNAHKAN NEGARA ISLAM DENGAN DARI DALAM.

MALAYSIA NI ADA DAH AGEN YAHUDINYA...

ANWAR AL-JUBURI AL-SUNTUTI AL-CIUM BUNTUTI

BERJAGA-JAGALAN SEKALIAN YANG ADA.

SALAM....

gotahlantun 9 Mac 2009 pada 9:38 PTG  

DENGAN GAH DAN TERAMATLAH BANGGANYA TOK2 GURU DAN PUAK2 LEBAI MALANG BERARAK BERAMAI2 MEMBUAT HURU DAN HARA DAN MENAMBAHKAN LAGI KERJA POLIS.

KAMI SUKA SEPERTI INI...!!
TAKBIIRR!!!!.

BIARKAN ANAK MELAYU PUNAH..!
PUEH HATI DEN.

Sham_bilal 10 Mac 2009 pada 12:00 PG  

Betul jugak hnag kata tu! tapi aku rasa org kita nie buta mata, buta hati. baring atas jalan lebih baik...nak tau kenapa? Nanti boleh glamour satu Malaya , sebab masuk Buletin Utama

Tanpa Nama,  10 Mac 2009 pada 1:51 PG  

DENGAN SEGALA BERAT HATI,KITA TERPAKSA MENGUCAPKAN TAHNIAH KEPADA AGEN2 YAHUDI YANG TELAH BERJAYA MENYEKAT SATU LAGI VISI DAN PERANCANGAN TELITI PEMIKIR ISLAM INI. NAMPAKNYA PINTU BAGI LIMPAHAN ILMU TANPA BATAS UTK UMAT MELAYU YANG COBA DIBUKA OLEH TDM HAMPIR BERJAYA DITUTUP. YANG PALING MENYEDIHKAN IALAH TANGAN2 YG GHAIRAH MENUTUPNYA ADALAH TANGAN2 CENDIAKAWAN MELAYU SENDIRI- MEMPERTHANKAN SESUATU YG BUKAN PADA TEMPATNYA..AMAT MENYEDIHKAN. SERBASALAH KITA UTK MENEGUR MANUSIA2 MELAYU YG BERSTATUS BIJAK PANDAI INI. APA YG DAPAT KITA CADANGKAN IALAH SUPAYA MEAREKA INI DAPAT MELUANGKAN MASA MENGKAJI BAGAIMANA AGAKNYA MASYARAKAT BARAT YANG SUATU MASA DULU MUNDUR TELAH BERJAYA MEMANFAATKAN ILMU-ILMU YG. DIMILIKI ORANG2 ISLAM DI ASIA BARAT. SAYA DIFAHAMKAN 'SCHOLARS' BARAT TERPAKSA MENGENEPIKAN KEANGKUHAN MEREKA(SWALLOW THEIR PRIDE)DAN BELAJAR BAHASA ARAB DAN PARSI DEMI MENCUNGKIL ILMU2 YG. TELH DIPELOPORI DAN DIKUASAI OLEH ORANG2 ISLAM. APAKAH KITA TERLALU SOMBONG UTK. MENGAKU BAHAWA ILMU YG ADA PADA UMAT MELAYU HARI INI, KHUSUSNY BIDANG TEKNOLOGI, ADALAH TERLALU KECIL DIBANDINGKAN DENGAN BARAT. BERDOSA BENARKAH KITA UTK BELAJAR BAHASA MEREKA DEMI MENDAPATKAN ILMU YG KITA TIDAK ADA. SANGGUPKAH DBP DAN CEDIAKAWAN MELAYU KITA MENTERJEMEHKAN BUKU2, JURNAL2 ILMU INI KE BAHASA KITA ATAU TUAN2 TERLALU SIBUK DENGAN GLAMOUR DEKLAMASI SAJAK2 YG HANYA DIFAHAMI DAN DISANJUNG OLEH ANGKATAN TUAN2 SENDIRI.
SEKALI LAGI UCAPAN TAHNIAH KEPADA TUAN2.PERCAYALAH YAHUDI DAN KONCO2 DIBARAT SEDANG MELAKUKAN 'CHEERS' SAMBIL MELAGAKAN GELAS2 CHAMPAGNE MEREKA DI ATAS KEJAYAAN PERJUANGAN TUAN2.

PaKMie 10 Mac 2009 pada 3:26 PG  

Salam...

Sy sgt tertarik dgn actikel ini, sy setuju sgt2 apa yg dipaparkan dlm coretan ini.

Nasib kita kaum melayu begitulah disebabkan ada org yg berkeptingan sesuatu jawatan dan pangkat dlm politik sanggup mempolitikkan satu dasar yg baik yg dicetus oleh Tun suatu ketika dahulu...

Asalamualaikum dan salam perjuangan....Pakmie.blogspot.com

Nudinsenin 10 Mac 2009 pada 10:10 PG  

sokong sangat2..
memang betul tu..
klu dorang perjuangkan agama n bangsa..
English tu bahasa dari Allah jugak..
sama ngan bahasa Arab,Melayu dan lain2..
knp nak tolak?
sian budak2 yg nak belajar kalau mak ayah dorg wat camnie..

add 10 Mac 2009 pada 4:39 PTG  

sebenarnya "yahudi malaysia" perlu dibunuh dahulu dalam isu ppsmi ni... "yahudi Malaysia" ialah terdiri daripada peserta GMP tempohari...

Tai 12 Mac 2009 pada 4:52 PTG  

Melayu jangan menyerah kalah. Kan melayu pantang kalah?

Catat Ulasan

Sila tinggalkan ulasan anda

Label

Bermula 19/7/2010

Pengiklanan Sahaja

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP