.

KDN dicabar, takkan nk bagi amaran aje...

>> 12 Julai 2010

Terang-terang akhbar penipu ni menipu, kenapa nak percaya lagi?


SHAH ALAM - Edisi terbaru akhbar, Suara Keadilan dan Harakah tetap juga diterbitkan, walau diancam akan dikenakan tindakan oleh Kementerian Dalam Negeri (KDN) berikutan permitnya yang belum diperbaharui.

Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Dr Syed Husin Ali berkata, beliau sendiri melihat edisi baru tabloid mingguan itu kelmarin.

Menurutnya, beliau mahu melihat apakah tindakan KDN selepas ini, atas tindakan pihaknya meneruskan jua penerbitan akhbar tersebut.

Sinar Harian

--------------
Apa cerita KDN, orang macam mencabar dah tu? Takkan tahu memberi amaran aje.

2 ulasan:

agbr47 12 Julai 2010 9:49 PTG  

Dah suruh kelentong, dia kelentonglah. Tak percaya tanya YB Zul. Jika Parti Kelentong Rakyat, agen dan semua jentera mesti kena kelentong rakyat juga.

Jangan kata rakyat, Yahudi, ulamak luar dan dalam negara pun kena kelentong sama. Tapi berjaya ke dia kelentong Karpal Singh?

agbr47: Dah takde yang terlepas dari kelentong.

rinandamku 12 Julai 2010 10:59 PTG  

secara peribadi saya dah tak meletakkan sikit pun kepercayaan pada KDN semenjak ia dibawah Hishamuddin , ..KDN lesu , lembik , penakut ,

PKR bertindak tepat , dorang tidak perlu rasa takut sebab tiada apa yg perlu ditakutkan , setakat amaran amaran amaran ...amaran penuh satu stadium pun tak ada apanya , tak akan memberi kudis pada akhbar suara keadilan ,

KDN baiknya tak payah la buka mulut , sebab orang dah tahu apa yg akan dicakap ...pastinya amaran , amaran , amaran ,

Catat Ulasan

Sila tinggalkan ulasan anda

Label

Bermula 19/7/2010

Pengiklanan Sahaja

Sumber (Bermula Mei 2010)

Blog Archive

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP