.

GMI-Pengajaran Buat Semua Ummat Islam

>> 02 Ogos 2009



Baca lah pengajaran di atas. Orang Islam di perkuda kan, dan orang Islam menjadi mangsa. Mungkin ada pemimpin2 pembangkang yang akan tunjuk muka, tapi sampai bila bantuan akan di salur? Setahun? Dua Tahun? Kalau ditakdirkan lumpuh tu tidak sembuh, siapa yang susah? Paling sedih, bini cabut ikut jantan lain sebab suami lumpuh, masa tu la menyesal tak sudah. Usah di sumpah seranah kpd Anwar lah pada masa tu. Menyesal tak sudah. Ingat, anda di guna sepenuhnya, tapi bila dah jadi camni.. dibaling cam taik cicak la. jengok pun tak apatah lagi menghulur sumbangan.

Apa kat Sinar Harian?

Pakatan (Pembala) Rakyat anggap perhimpunan berjaya

(Ni ayat anwar kencing)
Anwar berkata, tindakan polis terhadap perhimpunan aman merupakan satu tindakan yang tidak dijangka.

Menurutnya, tindakan yang tidak dijangka ini telah menyebabkan ramai yang ditahan dan juga terkena gas pemedih termasuk beliau namun perhimpunan ini tetap menepati matlamatnya.

Macam la perhimpunan haram yang lepas2 polis buat tak tau.

(Ni ayat pengerusi GMI)
“Kita akan dibincangkan kemudian untuk menghantar di hari lain, biar keadaan bertenang dulu,” katanya.

Beliau berkata, pihaknya masih menganggap perarakan yang dinamakan Perhimpunan 100,000 Rakyat berjaya mencapai matlamat mereka.

Dia kata nk hantar kemudian hari, tau pulak berfikir waras. Sinar Harian kata yang datang tu 15,000. Belum cukup matlamat 100,000. Berjaya ke? Atau nama je 100,000.

Saya kata gagal, sebab mereka tidak secerdik kumpulan Pro-ISA. Pro ISA berjaya menghantar memorandum kepada Yang Di Pertuan Agong.

Baca sini

Memang, kecerdikan mengatasi kebodohan & kejahilan, lebih2 lagi orang melayu yang berugama Islam yang mahu terus di perkuda kayu kan oleh DAP.

Takkan ketiga tiga pemimpin pembangkang tu tidak cerdik seperti Azam.

Apa agenda mereka sebenarnya?

Siapa yang rugi? Siapa yang senang di perbodohkan?

Jawapannya anda sendiri boleh fikir.

Fikir dengan akal, bukan dengan kepala lutut.

0 ulasan:

Catat Ulasan

Sila tinggalkan ulasan anda

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP