.

YB P99, rakyat mengadu tu.

>> 20 Januari 2010

Mana YB Saya?

20/1/2010 10:01:38 AM

Pengirim: Anak Watan


Saya telah menghantar e-mel kepada YB Ahli Parlimen kawasan saya pada pertengahan bulan Disember lepas. Namun sehingga hari ini masih tidak berbalas. Beberapa hari lepas saya telah adukan perkara ini kepada pejabat parti politik negeri YB tersebut melalui e-mel dan masih tiada maklumbalas sehingga hari ini. Saya berasa amat kesal kerana luahan saya tidak mendapat perhatian yang sewajarnya. Ke mana YB P99 menghilang?

Dari : Sinar

------------
YB P99 sibuk tu, mungkin terlepas pandang, selalunya YB-YB ni banyak serah kat orang bawahan uruskan beberapa perkara yg 'biasa'. Rasanya xmampu dia nk baca email, kalau pengundi sahaja ada lebih 50,000.. kena yg hantar 1000 email sebulan.. demam YB tu.

Melainkan dia kata, email kepada saya.. sy akan selesaikan secepat mungkin.

Atau YB tu jenis tak cakna rakyat.. kasian. Kalu jenis yg camni, maknanya rakyat memilih YB tanpa tahu asal usul, ataupun, nk marah nyamuk..kelambu dibakar. Atau bahasa senang, undi orang tu sebab nk marah kat orang ni.

Ni YM P99 (wiki) http://ms.wikipedia.org/wiki/Zuraida_Kamaruddin
Ni Web Site/Blog dia : http://www.p99ampang.com/v2/

0 ulasan:

Catat Ulasan

Sila tinggalkan ulasan anda

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP