.

Jom Heboh : 30,000 banjiri konsert jom heboh

>> 30 Mac 2010


Terkejut juga pabila jom heboh berjaya masuk ke Kelantan al serambi mekkah.

Tahniah kerana sudah menghalalkan benda yang di haramkan pada masa dulu.
Malam ahad saya tengok konsert Jom Heboh di kota bharu di TV3, menarik. kehadiran dikatakan 30,000 orang.

Saya sempat tengok konsert dari artis lelaki.. saya ingatkan selepas dikir barat sembahan Megat Nordin, persembahan seterusnya adalah nayid dari kumpulan nasyid tersohor. Atau koman-koman pun, dikir barat lagi (seperti cikgu sulizi). Meleset jangkaan saya.. yg di paparkan ialah nyayian dari artis lelaki. Ada band di belakangnya serta bermain gitar..

Hehehehe...

Ala.. dulu kata calon pilihanraya perempuan yg dicalonkan dari parti lawan haram..sebab dia perempuan, suara perempuan itu aurat. Sekarang dalam DUN ada YB perempuan, merangkap exco pulak tu. Mungkin alasan senang nk jaga hal orang perempuan.

Nak buat macam mana..dah chop halal haram ada di tangan dia.

Negeri lain tidak perlu tiru cara kelantan, kerana Kelantan akan tiru cara negeri lain. Mungkin tahun2 depan artis perempuan pula boleh buat persembahan, dengan syarat pakai tudung mcm wahida.

hehehe...jangan cepat sangat nk haramkan sesuatu tanpa melihat baik buruk.. sekarang kat kedai kopi menyokong dah kena hentam.. Guano wey halal hok kato hare dulu-dulu.

Ada benang basah yg nk di tegakkan?

0 ulasan:

Catat Ulasan

Sila tinggalkan ulasan anda

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP