.

Mari Mengundi Semula

>> 02 Februari 2009


Lompat parti: Pas syor pilihan raya semula

01/02/2009 4:43pm

KOTA BAHARU 1 Feb. - Pas mencadangkan agar Parlimen dibubarkan bagi membolehkan satu pilihan raya umum diadakan semula daripada memperkenalkan undang-undang melompat parti.

Naib Presidennya, Datuk Husam Musa berkata, UMNO tidak perlu mengadakan undang-undang itu semata-mata untuk menghalang mana-mana wakil rakyat daripada melompat parti.

“Pada asasnya saya setuju, tetapi lebih baik mereka membubarkan Parlimen dan mengadakan pilihan raya semula bagi menentukan integriti UMNO dan Barisan Nasional di mata rakyat,” katanya kepada pemberita di pejabatnya di sini, hari ini. - Bernama


--

Ya..betul tu saudara Husam, UMNO (baca BN) tidak perlu mengadakan undang-undang lompat parti, Yang perlu laksanakan undang-undang itu ialah PKR & DAP aje. Mereka berdua ni amat takut kat katak-katak. Kalau tak, tak kan la ada surat 'paksa' - jika lompat, DUN akan kosong..


Sebagai pendokong Negara Berkebajikan, kita perlu memenuhi tuntutan kearah kepentingan rakyat dan penduduk. Bukan dengan mengarahkan agar di adakan PRU semula..ini dah membazir namanya. Kenyataan saudara seolah-olah pentingkan kuasa dari kebajikan rakyat. Sejak jadi suara anwar dalam PAS, saudara dah tak supe mulo ek..

2 ulasan:

Taminsari 2 Februari 2009 pada 2:47 PTG  

Salam..

Inilah yang dikatakan menangguk di air yang keruh...dan siapa tidak kenal " Husam Erdogan " ini?..

Mr Joker 2 Februari 2009 pada 7:26 PTG  

Erm...

nak berJIMAT atau takut nak berhadapan dengan kehendak rakyat?

kalau berjuang kerana rakyatm kenalah serahkan pilihan pada rakyat...

x gitu?

Catat Ulasan

Sila tinggalkan ulasan anda

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP