.

Ana suka cara pemikiran Datuk Mahfuz

>> 18 Oktober 2009

Ana petik dalam paper Sinar la...

SHAH ALAM - Pas tidak bimbang de- ngan kesungguhan UMNO untuk menawan semula kesemua lima negeri yang ditadbir Pakatan Rakyat (PR) kerana menganggap amalan sistem demokrasi membenarkan perkara itu berlaku. Naib Presidennya, Datuk Mahfuz Omar berkata, usaha itu juga bagaimanapun haruslah mengikut lunas demokrasi iaitu menerusi pilihan raya.

“Kita langsung tidak bimbang kerana ia perkara biasa dalam amalam demokrasi, tetapi UMNO harus melakukannya dalam pilihan raya umum akan datang dan bukannya seperti mana yang berlaku di Perak,” katanya kepada Sinar Harian, semalam. Katanya, Pas tidak menganggap parti itu tergugat walaupun pemimpin UMNO kini semakin serius melakukan perubahan termasuk membuat pindaan beberapa fasal perlembagaan parti. Dalam pada itu, Mahfuz menafikan punca kelahan kekalahan mereka di Bagan Pinang disebabkan krisis dalaman PR tetapi sebaliknya berpunca daripada taktik kotor Barisan Nasional (BN).

“Sedar atau tidak, BN telah memberi rasuah kepada rakyat di Bagan Pinang dengan pelbagai pembinaan dan penstrukturan baru. Persoalannya mengapa segala pembinaan harus dibuat semasa pilihan raya. Mengapa tidak sebelum itu?” katanya.

Ente-ente blh tengok gambar bawah daa...
























(yang ni bukan rasuah kot.. manifesto ni)
Baca betul2.. Tawaran Kami.. baca tu "Tawaran Kami"


Jika ente undi ana, dan ana menang..ana kasi ente cuti 14 hari jika bini ente beranak.
Jika cik adik undi abg, dan abg menang, esok2 kalau cik adik beranak, abg kasi cuti 90 hari.

Tapi orang M.U untung, kalah pun dapat habuan rasuah dari orang yang kalah. (Datuk Mahfuz mungkin ada ayat pusing-pusing untuk kenyataan ini)

Dasar tak leh jadi pemimpin.
Betul la kalau dikata PR ketandusan pemimpin berkebolehan.

Tapi, kat bangan pinang, DAP sabotaj jentera depa.. Datok xnk ulas plk...

0 ulasan:

Catat Ulasan

Sila tinggalkan ulasan anda

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP