.

Siapa dalang demo bantah PAS?

>> 28 Disember 2009

Teringat isu perarakan kepala lembu.. Pihak pembangkang mendakwa ia didalangi UMNO. Maka bertaburanlah dalam blog2 pro-pembangkang yang di sifatkan oleh Yb Zaki (Kelaboran) sebagai sampah, memalu gendang senada dengan pemimpin mereka..

Tidak lama kemudian, setelah beberapa ketika..isu itu reda, maka si Khalid mengakui, yg mendalangi demo tersebut ialah rakyat Selangor yg tidak suka dengan cara pemerintahannya. Bukan dari mana-mana parti politik.

---------
Kelmarin ada pula demo, yg mengakui mereka dari kalangan penyokong PAS. Maka pemimpin PAS mengbakulsampahkan mereka dengan mengatakan mereka bukan dari penyokong PAS serta tidak mengenali mereka.

Bagaimana mahu mengenali penyokong PAS? adakah..
1. Dengan berkopiah? Pencuri pun menyamar pakai kopiah sekarang..
2. Ada tanda di dahi kah?
3. Memakai logo PAS?

alah.. chikgu Pa kena hentam teruk apabila membangkang tindakan pemberian 99 tahun tanah kepada orang cina oleh Nizar di perak (Dan juga isu kerajaan langit anwar). Bukan main lagi dia kena serang, sampai dia dikatakan sebagai "Bersuara seperti UMNO".

Begitulah perangai segelintir pemimpin PAS. Yg molek dan baik datang dari geluk mereka sendiri, yg menentang atau membantah serta menegur pun, akan di klasifikasikan sebagai suara musuh atau pihak lawan, walaupun untuk kebaikan parti. Walhak mereka juga dari geluk yang sama.

Wassalam...

0 ulasan:

Catat Ulasan

Sila tinggalkan ulasan anda

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP