.

Terbukti pakatan (memuja) Anwar bermasalah

>> 14 Jun 2009

Orang gila mana letak banner menutup banner orang lain? Dah la banner dia tak bayar lesen (lesen perbandaran) untuk letak banner, di tutup pula banner yang 'sah'. Gambar ni aku ambil di depan Wisma Persekutuan, Kota Bharu, Kelantan.

Kerajaan Perpaduan, bukti PAS tidak mempercayai Pakatan Anwar dan Anwar sendiri


1. Anwar dan pakatannya semakin risau.

2. Mampukan anwar menjadi PM?

3. Kalau pakatan anwar bersih, tak kan la PAS memberi idea 'Kerajaan Perpaduan'. Tidak hebatkah 'kerajaan langit' ciptaan anwar?

4. Jakun-jakuan PKR yang 'menumpang' dalam PAS di sepahkan ke tepi (Kamarudin Jaafar), nk buang terus tak sampai hati.. bagi jawatan AJK dulu, next time.. baling ke lombong.

5. Asal perkara tidak memihak kepada 'pakatan anwar', terus mereka (juak anwar) tunding jari kepada orang lain.

6. Yang bersih itu semua milik 'pakatan anwar'. Yang buruk tu orang lain.

7. Fikirlah, berapa kali PAS kena kencing oleh anwar, 'Moral' PAS jatuh gara2 terlalu percaya kepada 'kerajaan langit 16 September'. Apa PAS nk cerita kat penyokongnya jika 'kerajaan langit' tersebut terus menjadi 'igauan indah' dan bukan realiti.

8. 'Kerajaan Perpaduan' membuktikan yang PAS mahu berdiri atas kaki sendiri semula, tanpa mengikut mana2 ideologi politik.

9. Jika Kerajaan Perpaduan diwujudkan.. Hanya PAS dan UMNO (BN) sahaja yang bersetuju.. Anwar, PKR dan DAP mustahil akan turut serta..ini kerana jika anwar bersetuju, cita2nya untuk menjadi PM akan berkubur..

Kasian....

0 ulasan:

Catat Ulasan

Sila tinggalkan ulasan anda

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP