.

Ust Nasharuddin sakit...

>> 13 Julai 2009

Kenyataan Tok Nik bila dia 'tahu' Nasha sakit;

Gambar Nasha kat sepital, mustahil keluarga dia tak kasi tau pemimpin Pas yang lain yang dia sakit sampai Tok Nik tak tahu. Mungkin 'berita' tu disekat atau mungkin flip-flop (nk buka cerita bila dekat2 nk mengundi).


"Saya tak tahu langsung. Tak adapun orang beritahu...rupanya dia sakit, kena operate (bedah), saya tahu sangatlah (sakitnya) orang kena operate, sebab saya sendiri pernah kena operate.Kalu (kalau) saya tahu awal-awal lagi saya tak minta dia datang," kata Menteri Besar Kelantan itu.

Kenyataan Nik Abdul Aziz sebelum ini yang kesal kerana Nasaruddin tidak hadir pada hari penamaan calon itu telah menyebabkan pelbagai spekulasi timbul lebih-lebih lagi selepas beliau dicabar meletakkan jawatan parti dan anggota Parlimen Bachok, berikutan mempertahankkan cadangan pembentukan kerajaan perpaduan seperti yang disarankan Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang.

Nasaruddin hanya muncul semalam pada majlis solat dhuha bersama Nik Abdul Aziz di Manik Urai walaupun tidak sempat menyampaikan ceramah kerana keuzurannya.



1. Seramai-ramai pemimpin yang 'berwibawa' Pas..sorang pun tak bagitau yg Nasha sakit & tak dapat datang ke Manek Urai.. Walhal mereka bersama-sama berada (berkampung) di Manek Urai. Mustahil talian telefon atau henpon tiada di situ.

2. Nampaknya Nasha akan diberikan 'M.C' untuk tidak datang ke Manek Urai semula (gamaknya la).

3. Kasian kat Nasha.. sorang pun tak 'care' dia.. Walhal dia Timbalan Prasiden.

4. Sabarlah Nasha.. penyokong tetap sokong Ustaz..


Wassalam..


Sumber; Berita harian (12/7/09) dan sini

0 ulasan:

Catat Ulasan

Sila tinggalkan ulasan anda

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP