.

MIC mahu keluar BN la..

>> 26 Mei 2010

"Saya akan bawa 14,000 pemuda, mau lawan sama itu GAS", kata T.Mohan

KUALA LUMPUR 25 Mei – Ketua Pemuda MIC, T. Mohan hari ini menegaskan, parti itu tidak akan teragak-agak mengkaji semula kedudukannya dalam Barisan Nasional (BN) jika UMNO terlibat dalam penganjuran dan pembentukan Gerakan Anti-Samy Vellu (GAS) pada Ahad ini. (Baca lagi...)
------------------

Sebabnya mungkin kata-kata Samy ini;

Sebelum pilihan raya diadakan (PRU 2008), Samy Vellu dikatakan berkata: "Sapa berani lawan sama saya. Ampat puluh lima kali masuk tanding, saya juga minnang (menang)"

Selepas dia kalah di Sungai Siput, beliau pula berkata;
"Rakyat marah sama BN, bukan sama saya"

Dan Samy pernah berkata (soalan wartawan);
"Apa? Ingat saya boleh pegang itu tanah. Dia mahu jatuh, dia jatuh la.. (Samy Vellu ketika menjawab soalan wartawan isu tanah runtuh di sungai Siput.

----------------------------
PS: Kalau dah jadi liabiliti, buat apa lagi di simpan...

0 ulasan:

Catat Ulasan

Sila tinggalkan ulasan anda

Label

Bermula 19/7/2010

Pengiklanan Sahaja

Sumber (Bermula Mei 2010)

Blog Archive

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP