.

Tan Sri Annuar Musa akan masuk PAS?

>> 21 Mei 2010

Nama beliau melonjak naik dengan Bolasepak Kelantan

Desas desus kedengaran, bunyinya macam penyakit lama dalam UMNO Kelantan yg tidak pernah reti nk sembuh..iaitu penyakit cah keting. Bunyi ceritanya ada yg tak senang dengan Annuar Musa di Ketereh (Cerita lama). Itu pon setelah beliau hilang jawatan 'orang besar' UMNO Kelantan. Bunyi ceritanya, jawatan beliau dalam KADA sebagai pengerusi juga akan tamat kontrak dan tidak akan disambung.

Beliau juga dikatakan akan meninggalkan karear politik dan akan menumpukan kepada bola (KAFA).

Dalam keadaan ini, PAS Kelantan tidak akan dok diam.. bila nampak saja Annuar 'tawar' hati dengan UMNO, giliran PAS Kelantan pula 'gosok' belakang Tan Sri. Ala..macam orang perempuan, jual mahal camna pon, kalau di buat baik, lama-lama blh masuk jarum.

Annuar ada 'aura' dia sendiri. Beliau di puja oleh golongan belia Kelantan sebagai orang yg 'hebat'. Hebat kerana berjaya menjenama dan memperkasakan semula satu-satunya sukan yg di gilai dan di 'fanatik'i oleh orang kelantan iaitu bola.

UMNO kelantan jangan pandang Annuar sebagai ular air yg takde bisa..

wassalam...

* Cerita lama ni..
Hehehehe..

1 ulasan:

Sampul Kecil 21 Mei 2010 pada 5:11 PTG  

Pada pandangan saya, Annuar Musa ni seorang tokoh politik kelantan yang bagus. Berbeza dengan Awang Adek yang kelihatan seakan-akan akan memusnahkan UMNO.

http://sampulkecil46.blogspot.com/

Catat Ulasan

Sila tinggalkan ulasan anda

Label

Bermula 19/7/2010

Pengiklanan Sahaja

Sumber (Bermula Mei 2010)

Blog Archive

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP