.

Bocor 1

>> 17 November 2008

Nukilan asal : GAP



Asalnya menteri besar kedah tan sri azizan mahu membantu melayu. caranya menaikkan kuota pemilikan rumah murah mampu milik untuk bumiputera atau sebut melayu. rasionalnya mb kedah mahu melakukan sedemikian kerana 80% daripada 2 juta penduduk kedah adalah melayu.kalau tengok rancangan 'bersamamu' kedah lah masalah no satu..lebih mengharukan pula semua mangsanya melayu..alahai pemimpin melayu dulu..rumah kopak kapik..kalau lewis hamilton buat ujian memandu maka confirmlah tercabut segala paku..mb azizan banyak baca buku..apa yang logik aku buat dulu..rumah melayu kasi tambah dulu....kalau boleh tak maulah tengok rakyat kedah nangis dalam cerita 'bersamamu'..mb azizan kata pas ke umno ka aku bantu..janji melayu..


maka dinaikkan kuota pemilikan daripada 30% kepada 50%. rupa2nya mb azizan tidak mengetahui bahawa keputusannya itu TELAH MENGANGGU SATU RANCANGAN PEMIMPIN PKR DAN DAP UNTUK MEWUJUDKAN KAWASAN PENGUNDI CAMPURAN PARLIMEN/DUN YANG BARU SEDANG DIRANGKA DI PERAK DAN KEDAH.BANYAK KAWASAN PENGUNDI MELAYU BOLEH MENGGUGAT CITA2 MEREKA.maka proksi di arah menjalankan kerja.cadangan kuota tambahan dibantah oleh konglomerat kontraktor cina. kemudian ia disahut oleh GERAKAN pula. lebih melarat lagi apabila pemimpin pr dari luar juga masuk campur juga. teng chang kim (speaker DUN selangor yang pernah ditempeleng oleh arwah abang z) serta azmin ali mula mempertikaikan tindakan mb azizan.


RRRRUPA-RUPANYA MEREKA SEDANG MENGATUR AGENDA.PKR DAN DAP ADA KOWTIM JUGA.ini mb kedah kita hantam sama2..kasi tunjuk sama non malay..ini pkr dan dap satu jiwa,satu bangsa satu spenda.

1) pkr melayu (sebut anwar,azmin ali)mahu menunjukkan konsistensi kepada pengundi non malay bahawa mereka masih konsisten tentang perjuangan menghancurkan DEB.untuk mereka kehilangan undi merupakan satu igauan buruk kepada mereka nanti.


2) kumpulan bah kut teh semakin menunjukkan taring. perkabaran yang gap terima bahawa mereka kini dalam proses merancang satu kawasan 'cina raya' iaitu yang berpusat dari selatan hingga ke utara tanah air. johor,n9,selangor,perak dan kedah serta perlis merupakan link lingkaran PERTAMBAHAN PENDUDUK' cina bagi menguasai malaysia. perancangan teliti ini mengambil masa 10 tahun iaitu 2 kali pilihanraya dengan meletakkan tarikh tamatnya pada waktu yang disebut.hanya dengan isu penempatan tetap ini sahaja lah mengikut perkiraan mereka boleh meranapkan penguasaan parti melayu di kedah serta negeri2 lain secara total. lebih banyak kawasan cina/campuran ditambah lebih besar peluang untuk mereka menguasai undi.


3) plan ini disokong oleh melayu pkr.mengikut maklumat apa yang mereka akan lakukan adalah bergabung (PKR+DAP) bagi menghalang/menutup segala apa peluang dan ruang untuk mana2 parti melayu menguatkan cengkaman. berdasarkan sumber maklumat gap, gabungan ini mahu mewujudkan lebih banyak kawasan campuran pengundi bagi memudahkan mereka menguasai kawasan penentuan kerusi DUN dan parlimen. tindakan mb kedah menambah kuota sebenarnya boleh merosakkan perancangan paling teliti yang sedang dilakukan. kepada siapa yang agak was2 tentang 'kebocoran maklumat' ini maka bolehlah dirujuk kepada isu pemberian 1000 ekar tanah kepada 9 sekolah cina di perak.sudah terjadi atau tidak...atau baca kenyataan mb boneka perak dalam belanjawan baru2 ini yang mempelawa semua RAKYAT untuk meneroka tanah kerajaan negeri.samada telah berlaku ataupun tidak.


4)umum mengetahui bahawa mb kedah merupakan satu karektor yang keras kepala.bukan setakat itu sahaja. azmin anwar malah kit siang juga mengetahui bahawa mb kedah merupakan antara kepala2 penting pas yang menentang kumpulan erdogan.lebih memburukkan lagi apabila mb kedah ini mempunyai talian pak saudara/anak sedara dengan musuh ketat no 1 pkr iaitu ezam. maka mb azizan perlu di checkmate seberapa segera.bagi mereka menewaskan mb azizan memudahkan segala kerja mereka.


5) maka sebab itulah pihak umno perlu membuat pilihan. checkmate atau di-checkmate.gap sekadar membantu.dulu gap ada kata kalau umno nak menang maka buatlah cara tun madey lakukan pada 1999. PERSEMPADANAN SEMULA KAWASAN PILIHANRAYA.ini cara teknikal paling mudah 'mematikan' dan mengurangkan kerusi parlimen/dun kumpulan papadem dan bah kut teh.


maklumat di atas gap terima dpd seorang ahli pimpinan tertinggi pkr (bangsa melayu). ' aku benci dan meluat bila melihat anwar dan kit siang punyai perancangan peribadi.gadai apa sahaja demi kuasa.yang pas pun ikut sama'...luahan kata2 dpd sumber pkr tadi.'nanti aku bgtau kau lagi..dengan syarat kau olah isu penting ini'..kata2 terakhir pengirim email dpd pimpinan tertinggi pkr..siap bg no hp lagi....bila gap call..memang betullah dia !!!!!!!!!! dalam parlimen bukan main dia gulakan nuar..rupa2 nya hati marah tak terkata..hehehe pandainya dia bermuka2..tak pe lah..janji matlamatnya sama..anwar durjana dihapuskan juga.
nanti menyusul..BOCOR 2.

ps : Apa cerita pula dengan kerajaan Selangor yang naikkan pula 'sewa' tu.. sampai ada yang nk berdemo bogel?

1 ulasan:

Demang Lebar Daun 17 November 2008 2:53 PTG  

Wah, GAP ada maklumat baru yg cukup penting. Patutlah ramai sahabat bukan PAS yg menyokong MB kedah sejak akhir2 ni.

Teruskan laporan.

Saya tidak sabar menanti Ezam bergerak semula.

Catat Ulasan

Sila tinggalkan ulasan anda

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP