.

Dilema dalam PAS

>> 14 Januari 2009


TERIMA : KESEPAKATAN
TOLAK : HUDUD & ISLAM SECARA AM NYA

Perangai diaorang ni macam nk kahwin, tapi hanya mahu tubuh sahaja.

Tak kan pemimpin PAS tak sedar lagi, yang kita sedang dipergunakan aje. Mereka hanya mahu undi kita, kemudian bila dah dapat, mereka tendang dan buat kita macam bola.

2 ulasan:

MOHD. ADHA MOHD. ZAIN 14 Januari 2009 3:31 PTG  

salam
jemput add my blog
www.myadha.com

ADHA

Tanpa Nama,  15 Januari 2009 2:21 PTG  

macam mana nak sedaq..terlampu taksub dan buta hati..sampai cakap macam mana pon UMNO jugak jahat..susah Melayu jenis ni..office aku berlungguk orang jenis ni..tak taulah depa di bagi makan apa masa dengaq ceramah parti depa...aku doa cukuplah sebangsa aku kat PR boleh guna fikiran sikit..jgn la meluat kat UMNO, meluat kat bangsa sendiri..

Catat Ulasan

Sila tinggalkan ulasan anda

Label

Bermula 19/7/2010

Pengiklanan Sahaja

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP