.

P036 : Dua orang ahli nujum dalam PAS

>> 12 Januari 2009

Kadang kadang tu kita sebagai penyokong akar umbi, kena cubit gak pemimpin2 kita kat atas.

Ada dua orang ahlul (ahli) nujum dalam PAS yang pandai dalam bab tilik menilik & menghuraikan firasat serta ramalan..

1. Ahlil Nujum Ust Mat Sabu (Abe Mat).











Mengatahui yang derma Tabung Palastin oleh UMNO dan kaki-kakinya tidak didermakan kepada tabung Palestin, sebaliknya digunakan oleh parti dan individu yang tidak bertanggungjawab dalam pertubuhan itu (UMNO). Macam mana Abe Mat tahu, jangan pertikaikan, dia dah tilik dalam geluk atau mangkuk tanah tilikansabu. Abe Mat pula mengatakan kalau nak derma, kena derma melalui tabung yang di tubuhkan oleh PAS (aik..cam jual ubat pula Abe Mat ni)

2. Ahlil Nujum Dato' Pa (Dato Mustafa Ali)

Dia awal-awal lagi mendedahkan yang ada sabotaj dalam PRK P036 Kuala Terengganu. Dalam sidang medianya, dia berkata puak-puak BN telah membeli (sewa untuk buat mengundi) IC-Kad Pengenalan dari penduduk Kuala Terengganu (yang boleh mengundi di KT) dengan harga RM 500.00 setiap satu. WOW..

Tapi, bila banyak pihak yang menyuruh dia menyatakan bukti untuk di ambil tindakan. Dato' Pa pula mengatakan yang orang yang mahu menjual IC dan pembelinya takut untuk melakukannya (buat jual beli atau sewa) kerana komplot tersebut sudah dikatahuinya. Maknanya; Dato' Pa sudah awal-awal mengatahui walaupun berkemungkinan 'komplot' tersebut sebenarnya tidak ada atau tak wujud. (Menda tak de tapi da tau riok risik). Cam ISA lak Dato Pa ni..

916 : Ambo pandai tilik cermin jah

5 ulasan:

Tanpa Nama,  12 Januari 2009 7:07 PTG  

Derma jo kat PAS ..kan masuk syurga...PAS nak glamour padahal mcm kapal titanic nak karam dek glamour Keadilan mcm dia org nak bertanding...bahayo ni..ambo suka Trengganu ni bersih, makan pun tak perlu rasa risau dah tiptop tak muntah atau cirit birit. Namo ja pegang Kelante berdekad hempeh nak korek parit dalamkan longkang pun berkira. Ada duit bukan tak do, tapi buang kat mano? air tu usahkan selamat nak minum pun fikir 10 kali. Hotel yang cun kat KB pun penuh nyamuk kat lobi. bukan nak komen sebarang komen, orang bilang sikit sikit lama lama jadi bukit. Begitu juga kebersihan, kecantikan, serta naik taraf longkang perparitan, sikit sikit buat lama lama tak de menderitanya rakyat asyik main air banjir tiap taip tahun. Buktikan laa kekurang "fizikal" tidak mematahkan pembangunan. Fikir-fikir laa orang Trengganu kita, bersyukurlah dengan pembangunan yg pesat, bersih, cantik sedap mata memandang, tanpa was was nak makan tepi jalan pun dah tentu selamat dari cirit birit serta muntah muntah.

GOMO 13 Januari 2009 5:20 PG  

CAM HARAMJADAH 2 ORANG NI...
MASING-MASING BUAT FITNAH...
APA LAH NAK JADI DENGAN PAS NI...
FITNAH TU DAH MACAM MAKANAN DIEORANG PULAK!!!
FITNAH....BABI...TANAH...SKANDAL...

BAGAIMANA PULA JIKA KITA MENGHANTAR SUKARELAWAN BAGI BERPERANG MENENTANG ISRAEL DI BUMI PALESTIN???
KITA MENDESAK KERAJAAN AGAR BANTUAN KENTENTERAAN DI HANTAR DALAM MEMPERTAHANKAN BUMI PALESTIN INI.http://gomo-no1.blogspot.com/2009/01/hantar-pejuang-kita-ke-tanah-palestin.html

QasehNuryz 13 Januari 2009 1:42 PTG  

Suka2 buat fitnah..
bende xde saja di ada2 kan.
Lupa ke 2 makhluk tuhan ni bernaung bawah parti apa?
Mulut busux betul!

KHAIRUL NAZRI 13 Januari 2009 3:13 PTG  

Jika benar apa yang dikata, biar Tuhan yang tentukan kelak. Jika BN benar maka insyaallah akan diberikan kemenangan.

Jika sebaliknya, mungkin adalah kesilapan dari kita. Dan jikalau PAS menang di PRK KT ini kelak, pastinya mereka akan terus berkokok, terus angkuh, terus mencaci-cerca terutamanya kepada bangsa sendiri dan menari berdansa sehati sejiwa dengan sekutu-sekutu kafir harbinya itu.

Tengoklah nanti...

Tanpa Nama,  16 Januari 2009 1:57 PG  

cuba bayangkan mohd taib jadi tpm, masa jadi mb bawa lari duit kalau jadi tpm macammana? betul ke mt tak athu bahasa inggeris? bodo punya alasan

Catat Ulasan

Sila tinggalkan ulasan anda

Label

Bermula 19/7/2010

Pengiklanan Sahaja

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP